در اصفهان افتتاح گردید؛

نمایشگاه غزه در آئینه هنرمندان

در سالروز طوفان الاقصی و به یاد سید الشهدای مقاوت سید حسن نصرالله و سرداران عرصه مقاومت

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر اثار امام خمینی(ره) اصفهان: در سالروز طوفان الاقصی و به یاد سید الشهدای مقاوت سید حسن نصرالله و سرداران عرصه مقاومت با همکاری موسسه تنظیم و نشر اثار امام خمینی(ره) اصفهان و دفتر تبلیغات اسلامی قم نمایشگاه هنری غزه در آئینه هنرمندان  شامل ۴۰ اثر هنری کاریکاتور و ۱۸ اثر گرافیکی افتتاح و از کتاب "غزه در آئینه هنرمندان" رونمائی شد.

 این مراسم با حضور مدیر موسسه تتظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ، رئیس دانشگاه هنر ، حجت الاسلام مهروی پور عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و فرهیختگان روز چهارشنبه 18 مهرماه 1403 ساعت 16درنگارستان امام خمینی(ره) اصفهان برگزار گردید.

در این مراسم مهدی بنکدار  مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان ضمن ارائه توضیحات در خصوص روند جمع آوری و تولید آثار در بخشهای مختلف هنرهای تجسمی  گفت: این نمایشگاه حاصل برگزاری ورکشاپ های مختلف از زمان آغاز طوفان الاقصی بوده و این بخشی از آثار می باشد و بخش دیگر شامل آثار تجسمی تولید شده می باشد که به زودی در اصفهان به نمایش گذاشته خواهد شد.

ایشان هدف انجام این فعالیت ها را  اقتدا به اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) در خصوص مقاومت و دفاع از مظلوم و ادای دین به شهدای غزه خصوصا شهید سید حسن نصرالله  که یکی از بارزترین و شاخص ترین نیروهای پرورش یافته در مکتب روح الله است اعلام نمود.

سخنرانی حجت الاسلام مهروی پور عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، شعر خوانی شعرا برجسته اصفهان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

...
...
...
...
...
...
...
تماس با ما
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
تهران خیابان باهنر خیابان یاسر خیابان حسنی‌کیا پلاک ۵۹
تلفن: ۲۲۲۹۰۱۹۱-۰۲۱ الی ۵
فکس: ۲۲۲۹۰۴۷۸
پست الکترونیک: info@icpikw.ir
پایگاه اطلاع‌رسانی - موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
طراحی و پیاده‌سازی: دفتر فناوری اطلاعات و آمار
All Content by icpikw.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License