در زادگاه امام خمینی (س) برگزار شد؛

همایش همیار گاز

همایش همیار گاز در شهرستان خمین با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و جمعی از دانش آموزان در مجتمع فرهنگی و هنری یادگار امام در خمین برگزار شد .

همایش همیار گاز در شهرستان خمین با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی  و جمعی از دانش آموزان دبستان های پسرانه و دخترانه شهرستان و خانواده های ایشان در مجتمع فرهنگی و هنری یادگار امام در بیت تاریخی حضرت امام (ره) در خمین برگزار شد .

در این همایش  که به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و شرکت گاز شهرستان در روز دوشنبه در سالن اجتماعات مجتمکع فرهنگی یادگار امام برگزار شد . مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی  در این همایش اظهار داشت : همایش همیار گاز با هدف آموزش مصرف بهینه و ایمن گاز برای دانش آموزان برگزار شد.

مهدی کمال آبادی فراهانی ادامه داد: این سومین همایش همیار گاز در استان مرکزی است که با همکاری نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی در این مگان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه گاز طبیعی سوخت پاک است، افزود: اگر این سوخت به روش ایمن مصرف نشود مخاطراتی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی اظهار کرد: بیشتر مسمومیت ها به خاطر دودکش ها است و قبل از نصب بخاری حتما باید مسیر باز دودکش ارزیابی شود. فرماندار محترم شهرستان و نمایندهمردم در مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود.

در ادامه  این همایش که با اجرای سرد ،برگزاری مسابقه و اجرای استنداپ کمدی همراه بود به برگزیدگان نقاشی در خصوص مصرف بهینه گاز جوایزی اهدا شد.

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
تماس با ما
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
تهران خیابان باهنر خیابان یاسر خیابان حسنی‌کیا پلاک ۵۹
تلفن: ۲۲۲۹۰۱۹۱-۰۲۱ الی ۵
فکس: ۲۲۲۹۰۴۷۸
پست الکترونیک: info@icpikw.ir
پایگاه اطلاع‌رسانی - موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
طراحی و پیاده‌سازی: دفتر فناوری اطلاعات و آمار
All Content by icpikw.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License