در گفتگو با سرکار خانم سلطانی مطرح شد؛

بهره‌برداری حداکثری از فرصت حضور بانوان شاخص همایش همبستگی با زنان و کودکان مظلوم و مقتدر غزه-فلسطین

گفتگو با سرکار خانم سلطانی مشاور امور بانوان موسسه در خصوص همایش «همبستگی با زنان و کودکان مظلوم و مقتدر غزه-فلسطین»

سرکار خانم سلطانی مشاور امور بانوان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در گفتگو با روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) با اشاره به برگزاری   همایش بین‌المللی«همبستگی با زنان و کودکان مظلوم و مقتدر غزه-فلسطین» اظهار کرد: این همایش در روز شنبه مورخ ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲، در سالن اجلاس دانشگاه جامعة‌ الزهرا البنات شهر کربلا توسط تشکل فعال بانوان با عنوان من عراقی هستم با همکاری مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام برپا شد. 

وی در ادامه گفت: در راستای همکاری با مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) دعوت این مجمع را جهت شرکت در این همایش پذیرفت. همچنین از سرکار خانم دکتر طباطبایی نیز جهت حضور و سخنرانی در این همایش دعوت به‌عمل آمد که علاوه بر ایشان اینجانب به عنوان مشاور امور بانوان ریاست محترم مؤسسه و یک نفر از همکاران معاونت بین الملل خانم دکتر طباطبایی را در این سفر همراهی می‌کردیم.

سلطانی با اشاره به حاضرین در این همایش بیان کرد: جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی، برخی نمایندگان محترم مجلس و فعالان حوزه زنان از کشورهای ایران، لبنان، یمن، سوریه، بحرین، عربستان، عراق و نمایندگانی از کشورهای مختلف آفریقایی در این همایش حضور داشتند.

مشاور امور بانوان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در رابطه با سخنان دکتر فاطمه طباطبایی در این همایش گفت: ایشان ضمن حمایت و همدردی با مردم مظلوم غزه اظهار کردند که بر ما و همه انسان‌های آزاد‌اندیش جهان لازم است به هر طریق که می توانیم با قلم و قدم این سبعیت و جهالت این قوم را که زائل کننده و وارونه جلوه دادن دین یهودند به جهانیان منعکس کنیم.

وی افزود: دکتر فاطمه طباطبایی با تأکید بر این‌که حضرت امام خمینی(س) در سال‌های 41 و 42 هجری شمسی، یعنی بیش از شصت سال قبل، با هشدارهای خود ملت ایران را از توطئه صهیونیست‌ها توسط شاه ایران آگاه کردند، بیان کردند که امام خمینی(س) اسرائیل را افعی گزنده‌ای دانستند که در صورت امکان حرث و نسل منطقه را به آتش می کشد. به فلسطین تنها اکتفا نمی‌کند. تمام مناطق عرب نشین بلکه از نیل تا فرات را خواهان است.

سلطانی در ادامه با اشاره به فراز دیگری از صحبت‌های دکتر فاطمه طباطبایی گفت: ایشان اظهار کردند که خوشبختانه مردم متدین و آزاد‌اندیش دنیا و همچنین پیروان دین حضرت موسی(ع) به پاخاسته‌اند و اعتراض خود را آشکار می‌نمایند، چرا که فطرت‌های پاک نمی‌تواند در برابر این‌گونه جنایت‌ها که همه قوانین و شئونات انسانی را نادیده می‌گیرد و به کوچک و بزرگ رحم نمی‌کند، آرام باشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در این همایش اظهار کرد: دفتر امور بانوان و معاونت امور بین الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثارامام خمینی(س) در جهت بهره‌برداری حداکثری از فرصت حضور بانوان شاخص این گردهمایی، در راستای ترویج و تبیین اندیشه مانا و آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ضمن معرفی آثار ترجمه شده حضرت امام خمینی(س) و سایت‌های پرتال فارسی و غیر فارسی، اقدام به توزیع کانال‌های ارتباطی و فلش کارت‌های تبلیغاتی حاوی فایل آثار ترجمه شده امام خمینی(س) و مطالب مکتوب و چندرسانه‌ای مرتبط با موضوعات "زن و فلسطین" در قالب یک بسته فرهنگی در میان شرکت‌کنندگان نمود. همچنین به منظور ایجاد ارتباط دو سویه با مخاطبین خارجی، فرم مشخصات فردی و راه‌های ارتباطی با ایشان در قالب cv طراحی شده، اخذ شد.

مشاور امور بانوان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پایان گفت: در انتهای این مراسم حضار نسل‌کشی وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند و خانم دکتر طباطبایی از دکتر حلا الجابری الموسوی، متولی برگزاری همایش بین المللی "همبستگی با زنان و کودکان مظلوم و مقتدر غزه-فلسطین" قدردانی کردند. همچنین نهال درخت زیتون ‌به‌عنوان نماد "صلح و فلسطین" به دستان عروس بزرگوار حضرت امام خمینی(س) در محوطه دانشگاه کاشته شد.

 

...
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

تهران

کد خبر
۱۴۹۸
مدت زمان تقریبی مطالعه
۳ دقیقه
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
برچسب ها
تماس با ما
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
تهران خیابان باهنر خیابان یاسر خیابان حسنی‌کیا پلاک ۵۹
تلفن: ۲۲۲۹۰۱۹۱-۰۲۱ الی ۵
فکس: ۲۲۲۹۰۴۷۸
پست الکترونیک: info@icpikw.ir
پایگاه اطلاع‌رسانی - موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
طراحی و پیاده‌سازی: دفتر فناوری اطلاعات و آمار
All Content by icpikw.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License