در مرکز اسناد انقلاب اسلامی قم رقم خورد؛

دیدار مدیرکل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قم با رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی قم

روز یک‌شنبه 12 آذر 1402، مدیرکل محترم موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کمساری به همراه برخی از معاونان و مدیران موسسه در مرکز اسناد انقلاب اسلامی قم با رئیس و مدیران این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار در ادامۀ دیدارها و گفتگوهای قبلی، برای همکاری و  فعالیت‌های مشترک انجام گرفت. در این دیدار، نخست جناب آقای کمساری گزارشی بسیار کوتاه از برگزاری موفق همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی در آبان ماه سال جاری ارائه دادند. سپس به کارهای مشترکی که این دو مرکز می‌توانند با هم داشته و همکاری و همیاری نمایند، اشاره کردند. ازجمله برگزاری همایشی با موضوع نقش تبعیدی‌ها در فراگیر شدن انقلاب را پیشنهاد نمودند. به‌ویژه با محوریت تبعید امام خمینی و فرزندش حاج‌آقا مصطفی که از اولین تبعیدی‌ها محسوب می‌شوند.

در این دیدار حجت‌الاسلام آقای فروغی، رئیس محترم مرکز اسناد انقلاب اسلامی قم نیز ضمن خیر مقدم و تشکر از پیشنهاد کار مشترک، به‌ویژه با موضع تبعیدی‌های انقلاب استقبال و پیشنهاد کرد این همایش می‌تواند در 13 آبان 1403 که همزمان با شصتمین سال تبعید حضرت امام است، برگزار گردد.

در ادامه برخی از مدیران دو مرکز نظرات خود را در زمینه برگزاری مشترک همایش با موضوع تأثیر تبعید در پیروزی انقلاب بیان کردند.

در ضمن مقرر گردید کارگروه‌هایی جهت ادامۀ همکاری تشکیل گردد.

تماس با ما
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
تهران خیابان باهنر خیابان یاسر خیابان حسنی‌کیا پلاک ۵۹
تلفن: ۲۲۲۹۰۱۹۱-۰۲۱ الی ۵
فکس: ۲۲۲۹۰۴۷۸
پست الکترونیک: info@icpikw.ir
پایگاه اطلاع‌رسانی - موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
طراحی و پیاده‌سازی: دفتر فناوری اطلاعات و آمار
All Content by icpikw.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License