در نمایندگی قم رقم خورد؛

دیدار مدیر کل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قم با مدیر کل آموزش و پرورش استان قم

حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر کل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قم با جناب آقای رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم دیدار کرد.

صبح شنبه 1402/6/4 حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر کل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قم با جناب آقای رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم دیدار کرد. 

در ابتدای این دیدار که در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد، حجت الاسلام کمساری گزارشی از فعالیتهای پژوهشی، آموزشی و فرهنگی موسسه ارائه داد. همچنین پیشنهاد شد درباره اول مهر و سالروز حضور و سخنرانی امام خمینی در مدرسه ابتدایی فیض خیابان انقلاب قم، ویژه برنامه بازگشایی مدارس در اول مهر به صورت رسمی با همکاری موسسه و آموزش و پرورش در این مدرسه برگزار شود. در ادامه حجت الاسلام و المسلمین پویا معاون پژوهشی و آقای صباغی مدیر فرهنگی موسسه، ظرفیت های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی موسسه، بیت امام خمینی و کتابخانه تخصصی را توضیح دادند. 

جناب آقای رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش قم نیز ضمن خیر مقدم، از پیشنهاد مطرح شده درباره برنامه اول مهر استقبال کرد و به فال نیک گرفت و اعلام کرد امسال آموزش و پرورش نیز برای پاسداشت حضور امام خمینی در مدرسه فیض، برنامه ریزی داشته است. 

همچنین برگزاری دوره های آموزش آشنایی با امام خمینی برای معلمان، کارمندان و دانش آموزان، برگزاری مسابقه علمی از آثار و اندیشه امام خمینی، برنامه¬ریزی و استفاده از پتانسیل پژوهشی و آموزشی موسسه، کتابخانه تخصصی و بیت امام خمینی از پیشنهادات همکاری بین موسسه و آموزش و پرورش بود. 

در پایان دو مرکز آمادگی خود را برای امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه های مختلف اعلام کردند.

تماس با ما
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
تهران خیابان باهنر خیابان یاسر خیابان حسنی‌کیا پلاک ۵۹
تلفن: ۲۲۲۹۰۱۹۱-۰۲۱ الی ۵
فکس: ۲۲۲۹۰۴۷۸
پست الکترونیک: info@icpikw.ir
پایگاه اطلاع‌رسانی - موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
طراحی و پیاده‌سازی: دفتر فناوری اطلاعات و آمار
All Content by icpikw.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License