با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند؛

مهدی بنکدار مدیر نمایندگی اصفهان و احمد نوری رئیس حوزه هنری استان اصفهان

دیدار مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (ره) نمایندگی اصفهان با رئیس حوزه هنری استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایندگی اصفهان : روز چهارشنبه 6 اردیبهشت مهدی بنکدار مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) نمایندگی اصفهان  با احمد نوری  رئیس حوزه هنری استان اصفهان به منظور توسعه همکاری ها ی فرهنگی هنری همگرایی و هم افزایی برنامه‌های فرهنگی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار طرفین بر همکاری فی مابین در جهت انجام برنامه های محتوایی و کیفی موثردر حوزه های مختلف فرهنگی، هنری   با توجه به نیاز مخاطب در بین اقشار جامعه ،به ویژه برای جوانان و نوجوانان تاکید کردند.

در این دیدار مدیر موسسه نمایندگی اصفهان  در خصوص  فعالیت در زمینه تاریخ شفاهی  ولزوم جمع آوری خاطرات بازماندگان آن در حوزه امام خمینی وانقلاب اسلامی  و فعالیتهای انجام شده توسط موسسه در این زمینه ولزوم تبدیل خاطرات به کتاب و تولید مستندهای جذاب  با توجه به شرایط  زمانی  تاکید نمود .

ایشان در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به نزدیکی ایام سالگرد امام خمینی (س) در خصوص انجام برنامه های مشترک ویژه ایام رحلت حضرت امام (س) و برگزاری جشنواره ادبی ،نمایشگاه های هنری و کارگاه های تخصصی هنری تبادل نظر نمودند.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار  با تکید بر استفاده از فرصتهای همکاری  در راستای ارتقاء کیفی وکمی  فعالیتهای مربوطه در حوزه های مشترک  اعلام آمادگی نمودند .

 

...
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

اصفهان

کد خبر
۱۲۷۷
مدت زمان تقریبی مطالعه
۲ دقیقه
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
اخبار مرتبط
تماس با ما
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
تهران خیابان باهنر خیابان یاسر خیابان حسنی‌کیا پلاک ۵۹
تلفن: ۲۲۲۹۰۱۹۱-۰۲۱ الی ۵
فکس: ۲۲۲۹۰۴۷۸
پست الکترونیک: info@icpikw.ir
پایگاه اطلاع‌رسانی - موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
طراحی و پیاده‌سازی: دفتر فناوری اطلاعات و آمار
All Content by icpikw.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License