در حسینیه جماران برگزار شد؛

آیین افتتاح «جشنواره های مردمی آرمان»

آیین افتتاح «جشنواره های مردمی آرمان» با حضور شهردار تهران و خانواده شهید آرمان علی وردی عصر دیروز در حسینیه جماران برگزار شد.

شهردار تهران در آیین افتتاح «جشنواره های مردمی آرمان» با تأکید بر اینکه ما نیازمند ایجاد یک محیط پر نشاط، فعال، پویا و بهره‌ مندی از این محیط برای ساختن کلانشهر تهران هستیم، گفت: یکی از ویژگی ‌های ممتاز حضرت امام این بود که جوانانی که خودباوری بر پایه ایمان برای آنها محقق شده بود را به جامعه تحویل داد.

علیرضا زاکانی این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: روزگاری نه چندان دور این حسینیه منشأ تحول و تغییر در عرصه جهانی بود. روزگاری نه چندان دور امام عظیم الشأن ما با تمسک به اسلام و با تکیه به مردم انقلابی را به پیروزی نشاند که همه کسانی که سالیان سال کوشیده بودند تا جهان و همه امکانات آن را در خدمت اهداف شیطانی خودشان قرار بدهند، نقشه هایشان را بر آب کرد.

شهردار تهران با بیان اینکه جشنواره های مردمی آرمان در محورهای «ایمنی شهر»، «قرآن و عترت» و «تکافل اجتماعی» برگزار خواهد شد، تأکید کرد: اگر جامعه ای بسیج در خدمت به همنوع صورت نگیرد، خیلی ها هستند که زیر دست و پای این دوران از بین می روند؛ و ما مکلفیم حرکت و تلاش داشته باشیم محیط خودمان را آباد، و در این آبادی با دیگران رقابت کنیم.

در پایان این مراسم با حضور شهردار تهران و خانواده شهید آرمان علی وردی از تندیس و پوستر جشنواره های مردمی آرمان رونمایی شد.

 

...
...
...
...
...
...
...
...
...
۱۴۰۱/۱۲/۰۹

تهران

کد‌ گزارش
۱۲۱۸
مدت زمان تقریبی مطالعه
۲ دقیقه
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
تماس با ما
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
تهران خیابان باهنر خیابان یاسر خیابان حسنی‌کیا پلاک ۵۹
تلفن: ۲۲۲۹۰۱۹۱-۰۲۱ الی ۵
فکس: ۲۲۲۹۰۴۷۸
پست الکترونیک: info@icpikw.ir
پایگاه اطلاع‌رسانی - موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
طراحی و پیاده‌سازی: دفتر فناوری اطلاعات و آمار
All Content by icpikw.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License