در زادگاه امام خمینی (س) برگزا شد؛

برگزاری مراسم نگوداشت چهل ششمین سالگرد شهادت فرزند بزرگوار حضرت امام خمینی (ره)

برگزاری مراسم نگوداشت چهل ششمین سالگرد شهادت فرزند بزرگوار حضرت امام خمینی (ره) حاج سید مصطفی خمینی، در زادگاه امام خمینی (س) در شهرستان خمین برگزا شد.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی موسسه در خمین این برنامه به همت موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام و دفتر امام جمعه محترم شهرستان در بیت و مجتمع فرهنگی هنری یادگار حضرت با حضور 250 نفر از طلاب، فضلا، امامان جماعت مساجد به همراه خانواده های ایشان برگزار شد.

در ابتدا مراسم با خیر مقدم گویی و ارائه گزارشی از روند چند ساله این برنامه در مناسبت های سالانه توسط مدیریت محترم موسسه حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا رضوی آغاز و در ادامه نیز امام جمعه محترم شهرستان حاج آقا میر صادقی به عنوان سخنران به بیان نکاتی پیرامون شخصیت و نقش سازنده فرزند شهید امام در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی پرداختند.

باز خوانی تعدادی از سخنان و همچنین پیام های حضرت امام بعد از شهادت فرزند خویش و سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه آن شهید عزیز در انقلاب از دیگر صحبت های سخنران این مراسم بود که به آن پرداخته شد و در ادامه نیز به حوادث اخیر منطقه اشاره و بر لزوم وحدت  جامعه اسلامی در حمایت از محور مقاومت تا نابودی کامل رژیم جعلی صهیونیسم تاکید و کشتار زنان و کودکان و ممانعت از ارسال کمک های بشر دوستانه توسط این رژیم محکوم کردند. در ادامه این برنامه هم با قرائت بیانه ای ضمن تاکید بر لزوم حمایت از محور مقاومت تا نابودی اسرائیل غاصب آمادگی خود را برای کمک همه جانبه به مردم مظلوم فلسطین اعلام نمودند.

اجرای مرثه خوانی و پذیرایی از دیگر برنامه های این آئین نگوداشت بود.

تماس با ما
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
تهران خیابان باهنر خیابان یاسر خیابان حسنی‌کیا پلاک ۵۹
تلفن: ۲۲۲۹۰۱۹۱-۰۲۱ الی ۵
فکس: ۲۲۲۹۰۴۷۸
پست الکترونیک: info@icpikw.ir
پایگاه اطلاع‌رسانی - موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
طراحی و پیاده‌سازی: دفتر فناوری اطلاعات و آمار
All Content by icpikw.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License